zaterdag 22 december 2007

Geheugentest

Nog zoiets: wéten dat je iets in huis hebt maar het begot niet terugvinden. Waar heb ik dit boek of magazine gelegd? De schrijvers-prentbriefkaarten had ik toch bij de andere weggeborgen? Dat door Walter De Strooper geïllustreerde gedicht van Hans Warren, waar zou dat toch kunnen zijn? En ik had toch nog maar pas vullingen gekocht voor mijn Pilot-pen?... Omringd door snuisterijen allerhande ontstaat een overaanbod voor mijn geheugen dat niet meer te slechten valt. Misschien eens oefenen om wat minder onnozelheden te onthouden, zodat de vrijgekomen ruimte in mijn hoofd kan bedenken waar in huis ik best die mooie espressokopjes kwijt kan.

2 opmerkingen:

Lucien Desplenter zei

Rudy ,
heb het nu gevonden groetjes aan allen oma

Lucien Desplenter zei

nog eens proberen groetjes oma